poniedziałek, 21 marca 2011

Zmasowany atak rowerzystek w pierwszy dzień wiosny!

Dziś pierwszy dzień wiosny i wygląda na to, że wiele ludzi postanowiło połączyć go z rozpoczęciem sezonu rowerowego, bo na mieście zatrzęsienie rowerzystów. Prezentuję zatem zdjęcia modnych rowerzystek "przyłapanych" w ten słoneczny dzień:
Oto Ola, która jeździ na oldschoolowej, czerwonej szosówce. Zauważyłem ją jak jechała Hetmańską do serwisu rowerowego Larrego Zębatki i w pobliżu tego serwisu przeprowadziliśmy mini sesję :)
Kolejną bohaterką dzisiejszego dnia jest Gabriela, którą spotkałem na ulicy Mickiewicza. Tędy na Rynek będzie wjeżdżała najbliższa Masa Krytyczna, mam nadzieję, że Gaba także na niej zagości :)


A tę sympatyczną rowerzystkę spotkałem na samym początku dzisiejszego kurierowania, ale jako, że oboje byliśmy w biegu i ledwo zdążyliśmy ze zdjęciem to nawet zapomniałem zapytać jak ma na imię i podać adres bloga. Jeśli tutaj trafisz to daj znać w komentarzach jak Ci na imię :)
Następne zdjęcia przedstawiają Jagodę, z którą jechałem od Lisa-Kuli i na parkingu przed Strażą Pożarną chwilkę pogawędziliśmy o Masie i rowerach. Wygląda na to, że także Jagodę spotkamy w piątek na Rynku.


I na koniec fotografia Ani, która rowerem jeździ przez cały rok, ale na którą natrafiłem dopiero dziś. Także serdecznie pozdrawiam, do zobaczenia na MK :)
To nie wszystkie zdjęcia zrobione dzisiaj :) Na koniec dnia miała miejsca prawdziwa sesja, podczas której w rolach głównych wystąpili Monika i Arek a jej efekty będziecie mogli obejrzeć jutro :)

2 komentarze:

  1. ciekawa jestem skąd wiedziałeś jakie imię me :D przeciez nie ujawniałam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń