czwartek, 24 marca 2011

Zaproszenie na Masę Krytyczną :)

Jutro startuje reaktywowana Masa Krytyczna :) Zapraszam wszystkich na godzinę 18 na Rynek. Szczegółowe informacje na masowym Facebooku. A teraz przejdźmy do tego co działo się dzisiaj:
Dwie damy powyżej dokonały dziś po południu nie lada sztuki jadąc we dwie jednym rowerem na jednym! siodełku. Jak zobaczyłem tę akcję nie mogłem ich nie dogonić i nie uwiecznić tego aparatem :)
Dziewczyny poniżej to Gośka i Kaśka, które spotkałem na ulicy Hetmańskiej, przed serwisem rowerowym Larrego Zębatki. Wraz z ich kolegą, który był na singlu dopompowałem powietrza w koła ich rowerów i zaprosiłem na sesję.
Kilka minut później, także na Hetmańskiej na sesję załapała się Edyta z Kaśką :) Zadeklarowały one swój udział w Masie Krytycznej.
Iwonę spotkałem za to na ul. Pod Kasztanami. Porusza się ona po mieście bardzo fajnie pomalowanym mieszczuchem, do którego fajnie pasowała jej nie tylko chustka na szyi, ale także torba na zakupy.
Ostatnią rowerzystką przyłapaną dziś przeze mnie na jeździe po Rzeszowie jest Marta na zielonożółtym składaku. Bardzo fajnie się prezentuje w blasku popołudniowego słońca i w słonecznych okularach, na których odbijające się promienie słońca tworzą dwie gwiazdki :)
Tyle zdjęć na dziś, jutro Masa Krytyczna, mam nadzieję, że najedzie się dużo szykownych rowerzystek i rowerzystów, których postaram się zaprezentować w weekend :)

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń