wtorek, 29 marca 2011

Słonecznie

Robi się coraz cieplej, jeździ się coraz przyjemniej i okazji do zdjęcia coraz więcej. Oto rzeszowskie rowerzystki, które spotkałem dzisiaj. Pierwszą jest Paulina, która jeździ rowerem bardzo fajnie dostosowanym do potrzeb miejskich.
Zaraz po obfotografowaniu Pauliny nadjechała Agnieszka, która także zgodziła się na krótką sesję w promieniach rażącego słońca. Chyba pora zakładać słoneczne okulary :)
 Na ulicy Jagiellońskiej do zdjęcia zapozowała Krysia. Zwróćcie uwagę na torebkę w pszczelich barwach :)
Bohaterką obu fotek na ulicy Okulickiego miała być Marzena, ale dodatkowo udało mi się uchwycić panią po prawej, która tak dokądś pędziła, że ledwo dałem radę z tym ujęciem (a właściwie to chyba jednak nie dałem ;)).

 Kolejne zdjęcie przedstawia Ankę i zostało zrobione przy ul. Piłsudskiego.
Dokładnie w tym samym miejscu sesję miała Ola, ostatnia z fotografowanych dzisiaj przeze mnie rowerzystek. Bardzo podoba mi się jej chusta, moja Ola też ma taką samą i w dodatku bardzo podobny, ale dłuższy płaszczyk. No cóż, jeśli zdecyduje się wystąpić na blogu to pewnie w zupełnie innej konfiguracji ;)

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń