poniedziałek, 28 marca 2011

Poniedziałkowe popołudnie

Dzisiejsze fotki pochodzą z popołudnia, kiedy to w ostatniej chwili udało mi się sfotografować te panie :) Pierwsza z nich to Ala, która długo nie mogła uwierzyć, że nie żartuję i naprawdę prowadzę bloga. Fotka zrobiona na tle Urzędu Wojewódzkiego.
Drugą fotkę, zrobiłem na ul. Kasprowicza a dziewczyna z fotki (zwróćcie uwagę - jeździ w obcasach) ma chyba na imię Kaśka, wstyd mi, bo nie mam 100% pewności (niestety nie zapisałem sobie, ale miałem prawo nie zapamiętać). A wszystko dlatego, ze jechałem do serwisu przy ul. Dojazd Staroniwa odebrać moją nową-starą ramę. Będzie ona jeździć w rowerze kurierskim. Przy okazji dzięki należą się chłopakom z serwisu za profesjonalne podejście do tematu. Myślę, że rower będzie funkcjonalny a zarazem szykowny, ale o tym przekonamy się za jakieś 2-3 tygodnie :)

2 komentarze:

  1. BRAWO!!!
    Ja jeżdżę w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń