wtorek, 22 marca 2011

Monika i Arek - M jak Moda ;)

Wczorajszy dzień był zmasowanym atakiem rowerzystów na miasto, który swoje apogeum osiągnął po południu, kiedy to spotkałem Monikę i Arka. Jako, że na sesję umówiliśmy się na konkretną godzinę to miałem czas, żeby pożyczyć od Oli sprzęt, którym nareszcie mogłem zrobić porządne zdjęcia.
Bohaterowie dzisiejszej notki swoich holendrów dosiadają od roku i jeżdżą nimi gdzie się tylko da. A rowery naprawdę mają piękne i bardzo zadbane. To mój ulubiony typ rowerów miejskich - taka rama i błotniki osłaniające z boku tylne koło już od dawna robią na mnie duże wrażenie. Klasyczna czerń rowerów i chromowane elementy sprawiają, że nie sposób nie obejrzeć się za tymi pojazdami na ulicy (zwłaszcza gdy przemieszczają się razem).
Na temat ubrań nie będę się zbytnio rozpisywał, znam się na tym średnio, a wszystko dokładnie widać na zdjęciach. Mogę  tylko stwierdzić, że całość gra idealnie i grzechem byłoby się czepiać, jest klasa i tyle :)
Sama sesja przebiegła w bardzo sympatycznej i luźnej atmosferze, poczucie humoru nie opuszczało rowerzystów, co na pewno także świetnie widać na zdjęciach :)
Sesja została oczywiście przeprowadzona na rzeszowskim Rynku. W tle widzimy pomnik Tadeusza Kościuszki, Studnię (kojarzy mi się z tą z Kazimierza nad Wisłą), Ratusz i rozkładaną scenę.




Zwróćcie uwagę na przepiękne siodełko Brooksa oraz na (skórzane?) chwyty kierownicy. Takie szczegóły zawsze dodają magii rowerom i sprawiają, że mają one niepowtarzalny charakter.
Dziękuję Monice i Arkowi za miłe towarzystwo i poświęcony czas i zapraszam na Masę Krytyczną. A wszystkich czytelników bloga  - tych z Rzeszowa i nie tylko - zapraszam na jutro, bo na dysku czekają już fotki z dzisiejszego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Białe zaślepki na przedniej osi ;-). Też stylowo w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiepsko cos ze zdjeciami :P
    teraz kiedy zrobilo sie cieplo (no prawie cieplo) non stop powinnismy ogladac jakies nowosci :)
    czyzby brak czasu i nadmiar zajec?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka fotek, ale rzeczywiście inne obowiązki sprawiają, że blog jest na razie wyciszony :) Postaram się wrzucić to co mam, ale nie obiecuję, że to nastąpi jutro albo pojutrze :) Na FB na pewno będzie info o nowym wpisie :) pOZ:Drower, Grzesiek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. extra blog zapraszam do mnie
    http://wikiijejkoniki.blogspot.com/p/galeria.html

    OdpowiedzUsuń