wtorek, 9 listopada 2010

Poprzeczka idzie w górę

Dziś miałem wrzucić kolejną archiwalną fotkę, ale wrzucam zdjęcie z dziś, bo udał mi się strzał jakich mało. Tuż przed deszczem namierzyłem na ul. Kościuszki bardzo sympatyczną rowerzystkę, która zgodziła się zapozować do zdjęcia na rzeszowskim rynku. Z tego całego zamieszania nawet nie pamiętam czy podała mi swoje imię :) Jeśli to czytasz to proszę napisz je w komentarzu :)


Jeśli chodzi o bardzo szykowny strój to najbardziej rzuciły mi w oczy świetne, żółte spodnie. Przypominają mi one kawałek MC Hammera: http://www.youtube.com/watch?v=otCpCn0l4Wo Pozdrowienia dla dziewczyny ze zdjęcia oraz dla Oli, która chodziła dziś w alladynkach :)

3 komentarze:

  1. O ! Widzę, że nadaje Rzeszów. To dopiero drugi post, ale już gratuluję przepięknej modelki !

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja to ja :) kasia miło mi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Mam nadzieję, że będziesz tu regularnie zaglądać i kiedyś jeszcze mi się nawiniesz pod obiektyw :) pOZ:Drower, Grzesiek :)

    OdpowiedzUsuń