środa, 17 listopada 2010

Pogodne rowerzystki w słonecznym Rzeszowie

Wspaniała pogoda się utrzymuje i na ulicach znowu można podziwiać ciekawie ubrane rowerzystki. Anię zauważyłem na 3 maja i po krótkiej rozmowie uskuteczniliśmy fotkę na ulicy Dymnickiego. Brązowy sweterek, torba na ramię, jeansy i chusta w żywych kolorach to znakomite połączenie. Gdy dodamy do tego słuchawki na uszach i uśmiech na twarzy uzyskamy potężną dawkę energii, toczącej się na dwóch kółkach holenderskiego roweru :)
Iza jadąc chodnikiem wzdłuż ul. Kopisto, zwolniła przy TVP, gdzie chciała po przejściu dla pieszych przejść na drugą stronę ulicy. Wtedy to zagadnąłem ją i zaproponowałem zdjęcie. Gdy już odjechała przypomniało mi się, że próbowałem jej ustrzelić fotkę wczoraj w okolicy ul. Sokoła. Jeśli czytasz tego bloga napisz w komentarzu czy w poniedziałek tamtędy przejeżdżałaś, bo jeśli tak to miałem dziś niezłe szczęście po tym jak nie udało się wczoraj :)
O imię ostatniej rowerzystki, która dziś zagości na blogu nie zapytałem, mam nadzieję, że jeśli czytasz to się odezwiesz :) Jechałem za nią i jej chłopakiem od ul. Kościuszki, ostatecznie skończyło się na krótkiej rozmowie i fotce na Placu Ofiar Getta. Jednak z trzech zdjęć jakie zrobiłem (w tym jedno z towarzyszem) nierozmazane wyszło tylko to. Miejmy nadzieję, że będzie jeszcze okazja do nadrobienia i oboje zagoszczą na blogu już wkrótce.


Zwróćcie uwagę, że wszystkie trzy dziewczyny miały rowery na identycznych ramach a rowery z pierwszego i trzeciego zdjęcia są niemal identyczne w całości :) Bardzo podobają mi się takie klasyczne sprzęty. Na koniec pozdrawiam Renatę ze zdjęcia z wczoraj. Mijaliśmy się dzisiaj, ale dlaczego nie miałaś roweru??? ;D Dziś do zdjęcia pozowała także druga Ania, ale tę fotkę zostawiam na inny dzień tego tygodnia :)

2 komentarze:

  1. Hej tu Iza ;) Czasami tutaj zaglądam, szczerze to już nie pamiętam czy tego dnia byłam na ul. Sokoła.
    + podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga. Życze powodzenia i cierpliwości w wyłapywaniu rowerzystów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za te pochwały :) Zapraszam na Masę Krytyczną, 25 marca o godz. 18 na Rynku :)

    OdpowiedzUsuń